
Чому при згадці переяслав-хмельницьких доріг ми мимоволі уявляємо собі щорічний нескінченний ремонт? Чи виправданий ремонт доріг?
З настанням весни, асфальтування в Переяслав-Хмельницькому набуває воістину гігантські масштаби. Спробуємо розібратися в тому, чому сучасне дорожнє покриття не потребує косметичного ремонту.
Ми мимоволі собі уявляємо наступний алгоритм ремонту:
- Грейдер знімає шар асфальту;
- засипається щебінь;
- зверху кладеться асфальт;
- проходить додатковий укладальник і утрамбовує дорогу.
Насправді, такий ремонт не практикується в жодній розвиненій країні. Нинішні технології будівництва доріг зародилися ще в США на початку 30-х років. А технологія укладання та формування бетону здатна витримати швидкість транспорту в межах 750 км/ч. Тобто дорога повинна бути не просто рівною, а без наявності будь-якого стику або нерівності (такі дороги став будувати Китай за останній 10 років, такі дороги будують в США і країнах ЄС).
1. Формування фундаменту. Він може займати глибину від 2-х до 1 метра. Замовити асфальтування доріг в місті Переяслав-Хмельницький з такою глибиною практично неможливо - але в місто не пускають навантажені трейлери вагою від 20 тонн - це зберігає якість дорожнього покриття;
2. В отвір (яму) засипають кілька шарів:
- Гравій - все поливають вапняним розчином;
- пісок;
- глина;
3. Формування асфальтового покриття;
4. Укладання бетону.

На період дощів, нову ділянку дороги покривають плівкою - для того, щоб подушка схопилася максимально міцно. Основа - це фундамент, його стійкість повинна закладатися на десятиліття.
Асфальт, при формуванні подушки, не є дорожнім покриттям. А виступає всього лише хорошим ізоляційним матеріалом - для того, щоб в подушку не проникла волога. Зверніть увагу на наші дороги - асфальт деформований, не тільки тому що недостатня товщина, а, в першу чергу, через порушення технології формування подушки. Проникла вода - вся конструкція попливла.
Якщо дорога це такий складний технологічний процес - наскільки ціна асфальтування за м2 здорожчує поспіль? У порівнянні з щорічним латанням зруйнованого асфальту і гарантією, що надається на дорогу мінімум 10 років (в Німеччині, наприклад, 25 років) - такий спосіб будівництва набагато дешевше. Якщо підрядник надав гарантію, а тріщини на асфальті пішли через 3-5 років - все усувається за рахунок компанії. Звідси результат - відгуки на сучасне покриття можуть бути тільки позитивними.
В міському бюджеті цілком є розпорядженні такі ресурси. У рядку - асфальтування переяслав-хмельницький і благоустрій достатньо коштів для того, щоб зробити Переяслав-Хмельницький сучасним містом з найкращою в світі інфраструктурою.
Асфальтування ціна складається тільки за разовий цикл роботи. Компанії виконали поспіль і надали гарантію. Ціни на такі роботи, виконуються за свій рахунок. Звертайтеся до професіоналів, компанія ДорСтрой має власний сучасний парк техніки, виконавчих робочих, які зацікавлені в кожному виконаному проекті на відмінно.